Balans aanpassingen 11 December

De makers van Clash royale luisteren naar de input van hun spelers. Daarom zijn er op regelmatige tijdstippen balans aanpassingen. Hiermee gaan de ‘statistieken’ van de troepen aangepast worden. Sommige zullen meer schade toebrengen, andere zullen minder schade toebrengen. Sneller aanvallen of net trager aanvallen? Dat zijn de meest voorkomende aanpassingen. Het kan soms gebeuren dat er extra troepen toegevoegd worden.


balansaanpassing 11 december

  • Varkensruiter: Aanvalssnelheid vertraagt naar 1,6 sec (was 1,5), aanval komt dus 0,1 sec trager.
  • Ridder: Aanvalssnelheid vertraagt naar 1.2 Sec (was 1,1 sec)
  • Prins: schade +5%, aanvalssnelheid 1,4 (was 1,5 sec)
  • Vuurbal, Bliksem, Pijlen, Gif Raket, zappen, Stam: Schade aan de arena torens -5%
  • Ijsgolem: Doodsschade effect 1 seconde (was 2 seconde)
  • :┬ádoodschade toegevoegd
  • Reuzenskelet: schade + 5%
  • Wachters: schade + 5%, levenspunten + 5%, aanvalssnelheid tot 1,1 sec (was 1,2 sec)
  • kobolden (kobolden, koboldenbende, koboldenton): Schade -6%
  • Elixirpomp: levenspunten -13%

 

Ik ben benieuwd hoe we door deze aanpassingen nieuwe strategie├źn gaan krijgen. Wat vinden jullie van deze aanpassingen? Laat dan zeker een reactie achter!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *